( uid_6201 | 2022. 02. 25., p – 12:52 )

A menetrend.app tényleg frankó, egyre több várost beletesz a fejlesztőcsapata. Budapest esetén kimondottan frankó, hogy a járművek GPS vevővel + mobilnetes kütyüvel vannak felszerelve és számolja a rendszer a késéssel együtt a valós érkezési időpontját. Ezáltal a tudod hogy siess még rá, vagy majd a következőre menj.

üljön buszra a lakosság, de érzésem szerint nem csökkent semmit az autósok száma.

Egy ilyen reform nem fog egy év alatt végbemenni, főleg covid-parás időszakban. Ehhez sok év kell. Ami előny, hogy jön az új generáció, amely ha iskolába és első munkahelyére is busszal megy és sokmindent könnyít neki a közlekedési szakma (mobil appok, egyszerű bérlet, bármi könnyítés), akkor többen választják később is a buszt.
Ha olyan macerás maradna, mint régen, akkor az autó rohamos arányban nyer teret továbbra is, de az utak egyre inkább nem bírják. A városi autópálya pedig más szempontból zsákutca.

Fogd úgy fel, hogy az irány jó, de az eredményhez idő kell. Már az eredmény, ha nem lesz több autó az utakon.
Szomorúbb az, ha jönne egy megbicsaklás az "előre" irányban, akkor a sok év eredménye mehet a lecsóba. Az ember a kellemetlenséget tovább megjegyzi és próbálja elkerülni, átül autóba és ott ragad.