( zeller | 2022. 02. 01., k – 11:46 )

"Annyi százalék, amennyitől a szolgáltatónak már megéri átvállalni az előfizetői készülékek cseréjének költségeit. Ahogy egyébként etikus lenne. Ahogy korrekt volt a Telenortól, mikor a P-GSM sávról lekapcsolta a 2G-t és teljes kártalanításban részesítette az előfizetőit. " - Apró, de lényeges különbség hogy az adott esetben az érintett készülékek teljesen használhatatlanná váltak - jelen esetben viszont tovább használhatóak, csak 3G adatátvitelre lesznek alkalmatlanok.

"Mobilról bármikor tud telefonálni áramszünetben." - ha van neki. De képzeld el, hogy nincs neki. És nem is szeretne mobilt. Mert idős, nagyon idős, és csak arra kell neki a telefon, hogy baj esetén orvost/mentőt/családtagot tudjon értesíteni.
Most menjek a telekomhoz verni az asztalt, hogy adjanak egy UPS-t, mert a régi rezes előfizetésnél a központ szünetmentes tápellátása biztosította a 7*24-ben, áramszünet esetén is működő szolgáltatást...?

"Aha és meg is vetetik veled tízezrekért a modemet, meg az optikai kábelt, meg a bekötés munkadíját is kifizettetik, benzinköltséggel együtt? Ja nem." - Hűségidővel köthettem új szerződést (nagyjából a régi áron, n+1 "speciális" kedvezménnyel)... Szóval de, gyakorlatilag kifizettetik, csak nem egyben, hanem x hónap alatt...

"havi 200-300 Ft plusz villanyszámla, ha 0-24 járatod, de ugye azt nem kötelező" - A rezes vonal ezt 0Ft plusz költséggel tudta, az meg nagyon nem életszerű, hogy az ATA-t is játszó eszközt csak akkor kapcsolják be, amikor telefonálni akarnak (és megvárják, hogy a motyó összeszedje magát...), meg ugye a ki/be kapcsolósdi esetén amikor ki van kapcsolva az ATA-t is játszó dobozka, akkor nem lehet hívni az adott számot...