( Charybdis | 2022. 01. 31., h – 11:30 )

Szerkesztve: 2022. 01. 31., h – 11:50

Jajjj...

Kész katasztrófa. Hétszer kerestem az ügyfélszolgálatot, és most adtak végre elérhetőséget egy emberhez, aki ki tudta deríteni a hibát.

Az a hiba, hogy az én címemen nem érhető el a szolgáltatás, mert nincsen kiépítve.

Milyen jó, hogy másfél hónapja azt hazudják, hogy ki van építve. A honlapon a címkereső alapján elérhető a szolgáltatás. Ügyfélszolgálat szerint elérhető a szolgáltatás. Ha viszont megkérdezek valakit, aki ért is hozzá, akkor azt mondja, hogy nincsen kiépítve.

Amúgy ki van építve, mert pár méterre van tőlem a villanyóra szekrény, és saját szememmel láttam, amikor telepítették bele az optikai kábelt.

Na mindegy, a lényeg, hogy nem elérhető, maradok a lassú és drága mobilinternetnél :(

Frissítés: most újra megnéztem, és érdekes módon most már azt írja a honlapjuk, hogy az én címemen elérhető a vezetékes internet, de csak a leglassabb csomag, az optikai nem elérhető. Viszont másfél hónapja még azzal hitegettek, hogy van optikai hálózat is, ki is tudtam választani a megrendeléskor. Most már a megrendeléskor sem lehet kiválasztani az optikát, csak a leglassabb csomagot. Érdekes, hogy előző hónapban még volt optikai hálózat, ami 1 hónappal később eltűnt. Biztos azóta elvágták a kábeleket, vagy nem tudom, mi történhetett.

A leglassabb vezetékes internet csomag érhető csak el, ami pont fele olyan gyors lenne, mint a mostani mobilinternet csomagom! :D

Ha mondjuk ezt közölték volna másfél hónapja, akkor nem kellett volna hétszer keresnem az ügyfélszolgálatot, hanem akkor eleve el sem indítom a megrendelést...

Úgy látszik, hogy Budapesten, 2022-ben bizonyos helyeken még mindig nem sikerült megoldani, hogy legyen normális internet normális áron!