( hajbazer | 2022. 01. 20., cs – 18:31 )

Szerkesztve: 2022. 01. 20., cs – 18:34

Marketing kérdése az egész.

Ahogy egy iPod Shuffle-t el lehetett adni, ezt is el lehet adni, "mert nekem csak™ arra™ van szükségem, hogy (...) és fizetek érte 10x annyit, mint amennyibe egy céleszköz kerülne" alapon.

A UX semmi másról nem szól az utóbbi 10 évben, mint a felhasználói felületek funkcionális lebutításáról, óvodás kerekecske-gombocska dizájnokkal, animációbuzi megjelenéssel. A mögöttes szándék sejthető: azon IQ=80 ösztönlényekre is rásózhassák az okoskütyüket, akiket még Internetre se szabadna fölengedni, amellyel cél a profit és függővé csődített tömegek létszámának csúcsra járatása. Továbbá a jó felhasználó a korlátozott felhasználó, akinek a gyártó és természetesen a UX-ökrök mondják meg, mit hogyan csinálhat a saját eszközein.