( kruska | 2022. 01. 20., cs – 11:08 )

Magam ellen is beszélek, de nem biztos, hogy egy informatikus számára van igazi hozzáadott értéke egy viszonteladónak.

A Google-tól eléggé körülményes a support igénybevétele, a legtöbb dolgot házon belül (a viszonteladónál) kell megoldani. Kivétel persze amikor valami globális probléma van, de ahhoz meg úgysem kell support, megcsinálják ticket nélkül is. A számlázást már kibeszéltük.

Annyi előny lehet, hogy egy viszonteladó ezerszer végigcsinálta már az egész folyamatot, és ha valaki nem annyira tájékozott levelezés ügyekben, akkor tényleg tud segíteni. Pl. MX, SPF, DKIM, DMARC, TXT rekordok domain ellenőrzéshez, domain/fiók aliasok, csoportos levelezés, meg mindenféle finomságok. Egyik sem ördöngösség, és minden jól le van írva, de akinek jólesik, hogy fogják a kezét, ott egy viszonteladó jól jöhet.