( TCH | 2022. 01. 20., cs – 09:44 )

Ennek semmi köze a júzerbázis méretéhez (BTW, hogy jött ki neked a milliárd, amikor 50 millió felhasználója van?), ez egy koncepciós probléma: a prémium per definition reklámmentes, ergo nem kéne, hogy egyáltalán lehetőség legyen ott, hogy reklámok jelenhessenek meg, nem kéne, hogy erre ki legyen dolgozva és építve az ökoszisztéma, de a jelek szerint ki van. Ha nem lenne, akkor ilyen "hibák" nem történhetnének. Namármost, egy implementációt el lehet baszni véletlenül, de véletlenül leimplementálni valamit vajmi kevés eséllyel fogsz. Ergo, ez szándékos.

Egyébként tök jó, ez a duma, hogy "semmit sem jelent hogy összeguglizol néhány hibajelentést"; ezt hívják a) szerecsenmosdatásnak b) bagatellizálásnak és c) a másik érveinek az asztalról való lesöprésének. Főleg mivel amit írtál, az még csak nem is igaz, mert nem csak hibajelentések voltak, hanem cikkek és guide-ok is, hogy vannak és hogy hogy lehet eltüntetni őket. Mert annyi embert érint és olyan sűrűn, hogy cikkeznek róla és guide-ok vannak hozzá. Go figure.