( hzsolt94 | 2022. 01. 19., sze – 17:32 )

8 számjegyű összegek, forintban. Természetesen szerződéssel és számlával is tudtam igazolni a pénz forrását, - üzleti fiók, nem magán - de nem érdekelte őket.

A supporttal előre egyeztettem hogy használható-e a Wise ilyen célra, megerősitették hogy igen. Egy darabig rendben is ment minden, pár hónap tökéletes működés után zártak ki egy szó nélkül egy hétköznap közepén, nem sokkal egy nagyobb összeg beérkezése után. Az akkori teljes cashflow bentragadt kb fél évre náluk.

A letiltott fiókokat egyébként egészen extrém módon kezelik, nem vagyok meggyőződve róla hogy egyáltalán legális a hozzáállásuk. Support ilyenkor nem segít sem telefonon sem e-mailben. A cégjegyzék szerinti akkori hivatalos magyar postai címükről címzett ismeretlennel jöttek vissza a levelek, az angol címükre küldött ajánlott levelek nem érkeztek vissza de nem jött rájuk válasz sem. Ügyvédi megkeresésre nem reagálnak. Az akkori felügyeleti szervük - brit financial ombudsman - által bekért hivatalos információkat a support az eleve 90 napos határidőhöz képest is több hónapos késéssel adta meg.

Valahol döbbenetes számomra hogy ez legális, láthatóan nagyon lyukas még az EU-s pénzügyi irányelv a gyakorlatban, hogy ezt ilyen szinten, komoly büntetések nélkül meg tudják úszni.