( bolond | 2022. 01. 19., sze – 15:51 )

Pedig van benne igazság. A 911-es elejét mostanra sikerült annyira kiegyenesíteni (síkká tenni), hogy szinte bármilyen lapos elejű, kerek lámpás autó lehetne. Ez a 993-mal kezdődött, de ott még legalább a fényszórók jó helyen voltak. A 996-nál tolták el a fényszórókat egy édi-békás pozícióba, aztán minden modellel kicsit tovább mentek. Az autó elejének csúcsos kereksége túlmutat a jó ízlésen. Ha a fényszórók jó helyen lennének (vagyis előrébb), ez a túlzott kerekség nem létezne. A Mercedes jó ideje csinál 911-szerűen gömbölyű farú autókat. A Porschénél a 996 idején kezdték el túl magasra venni a hátsó rész vonalát. Mára ez odáig fajult, hogy a klasszikus lejtés eltűnt az övvonal hátsó részéről. Emiatt a tetővonal ma már szintén nem túl egyedi.