Míg a Porsche nem igényel különösebb előkészületeket képességei kiaknázásához, a Tesla egy rituálét követően hajlandó letépni a fejedet. A ceremónia része a Ludicrous+ üzemmód bekapcsolása, amit nagyjából 25 perces felkészülés követ. Ez felfogható áhítatos rákészülésképp a kilövésre, de szánakozni is lehet azon, miért nem elég a rajtprogramot aktiválni és padlógázt adni, mint más autóban.
Mindenesetre az autó előkészíti a motorokat és az akkumulátort a fesztiválra. Az akkumulátort felfűti, a motorokat viszont lehűti a hőmenedzsment. Aztán a légrugózást kell a legalsó állásba hozni és melegíteni kicsit a fékeken. A Porsche vezetője ráér csodálkozni ezen a felhajtáson, a Taycan egyszerűbb dramaturgiával adja elő a hasonlóan drámai gyorsulást.
ROTFL
Míg a Porsche Taycan Turbo S 0-100 között végig 2,8-2,9 másodperces időket varázsol és 7,8-8,2 mp közötti eredményekkel a 0-180 km/órás méréseknél is csupán négy tizedmásodperces eltérést enged meg magának a nyúzópróbán, a Model S a harmadik kísérletben megrogyik. 100-ra még feljut 3,4 mp alatt, de 180-ig már 15,9 mp kell.
0-100-as értékei a próbák folytatásával 6,7-7,0 mp közé nyúlnak, 180-ig a 10-ik nekifutásra 40,2 mp telik el, a hetedik körben 45,2. Miközben a Porsche minimális eltérésekkel reprodukálja eredményeit és egyre inkább állva hagyja a Tesla csúcsmodelljét, a Model S képtelen ugyanakkora teljesítményt kipréselni az akkumulátorból és motorjaiból, mint az első mérések alatt.
LOL
Melyik autó kéne jobban?
Porsche Taycan Turbo S 47% (1360)
Tesla Model S P100D Performance 12% (362)
Audi RS E-tron GT quattro 19% (548)
V8-as Panamera Turbo S E-Hybrid kéne 700 lóerővel 22% (641)