( gee | 2022. 01. 18., k – 00:24 )

A gyári fékekkel a Nürburgringen is vissza kellett venni a tempóból, mert felpuhultak.

De aki pályázik Teslával, az ugyanúgy tuningolja, mint ahogy a benzines autókat is tuningolják a pályázók.

Már nem emlékszem a részletekre, de tudom, hogy a fék volt az első, amit cseréltek, emlékszem, hogy akku hűtésről beszéltek, feltételezem, hogy a felfüggesztés is keményebb rugógat és gátlókat kapott, és a végére nagyon jól ment a pályán.

Na meg is van. Ugye ez még egy Model 3, nem a gyorsabb S Plaid. Ezzel az autóval mentek korábban, akkor a fék melegedett túl és az akku. Ennek az elején elmondja a srác, hogy mik változtak (fék, felfüggesztés). Most a végéig bírta a fék jól: https://www.youtube.com/watch?v=I-LI_jeytBI