( st3v3 | 2022. 01. 15., szo – 19:40 )

nem érted?

A VW konkrétan diesel téren megverte volna a nagy amerikai márkákat. Otthon. Na akkor meglepő módon borult és bili és lett diesel botrány :).

Ennek a diesel botránynak az eredménye az elektromos autózás mánia. Annak a botránynak amit bár a VW-hez kötnek, de gyakorlatilag *minden* nagy gyártónál kiderült, hogy így jártak el. Miért? Mert a hatóság gyakorlatilag teljesíthetetlen követelményeket írt elő. Érdekes módon nem a saját márkájukat találták meg és számoltatják el, hanem a betolakodót :).

és nem az EU szabályozásra fogni a problémát

A jelenegli európai szabályozások és a kijelölt direkítva egy elszabadult hajóágyú; ha a helyi hatásait vizsgálod.

Nem is az európai piacot kellene nézni [..] ebben az elektromos témában hanem a kínait (esetleg az amerikait)

Engem elsősorban a helyi (európai) munka ill. életminőség érdekel, persze ha a gyártók működését akarjuk nézni akkor a legfontosabb piacaikra és fejlesztési területeikre kell figyelni.

A Tesla versenyképes a helyi gyártókkal[..]

Ezt így nem merném kijelenteni. Majd kiderül, ha már pár éve üzemel a g3