( arpi_esp | 2022. 01. 15., szo – 00:37 )

> Telefonos hibabejelentésnél ...

ahhoz elobb fel kell vegyek :)  de vagy 2 ora zenehallgatas utan bontja az automata a vonalat vagy bemondja hogy hivd maskor :)

> Habzó szájjal

multkor kuldtek egy uj modemet, azzal, hogy csereljem ki. nem csereltem, erre 1 het utan elmult a net. na akkor kicsereltem, de nem lett jobb. fel nap telefonalgatas utan vegre felvettek, szokasos (inditsd ujra. megint. na meg1x. mac cim egyeztetes etc) utan se, akkor azt mondta kuld ki szerelot. majd. 10 nap mulva megfelel? wtf??? de nem hatotta megoket az anyazasom es elegedetlensegem, hogy akkor most 10 napig net helyett nyet lesz...  (vegul en megszereltem a szarul felrakott csatit, ami valahogy a regi modemmel meg pont erintkezhetett, az ujjal meg mar nem)

> Szakemberként megpróbálod kideríteni

ja mert a vonal vegen levo level-1 (inkabb 0.1) supportos csajszi biztos el fogja tudni mondani...

> Valószínűleg most múlt el a hiba.

nalam meg megvan. neked adjam? :)