( VincentV | 2022. 01. 06., cs – 21:01 )

IRL tapasztalatokhoz tettem egy kis google keresést (hogy ne csak az én egyéni tapasztalatomat osszam meg), és az alapján írtam amit írtam. Nagy erőfeszítés amúgy nem kell hozzá, az autó is mutatja minden kis szar rendszerről tételesen, hogy aktuálisan mennyit fogyaszt, innét az IRL adat.

Illetve elnagyoltan ugyan, de használhatod a képzelőerőd is: gondolom láttál már/használtál már ilyen ventilátoros kis 1kW-s hősugárzót egy szobában, innét nem nehéz hozzáképzelni, hogy egy autó méretű térben, megfelelően becsövezve képes benne szinten tartani a meleget, még a sok üvegfelület és a kinti 0 fok, vagy az alatti hőmérséklet ellenére is. Szerintem mérések meg dokumentációk nélkül, csak ezt átgondolva is hihető a dolog, főleg hogy ha még azt is hozzáveszed hogy minimum egy ember ül a kocsiban, aki szintén ad le hőt. Innét meg elég egyszerű a képlet az akku kapacitásának ismeretében. Ja és ez ugye nem is hőszivattyú, hanem cekász.