( VincentV | 2022. 01. 06., cs – 18:29 )

Teljesen. Eleve nagyobb a villanymotor nyomatéka, és a teljes tartományban rendelkezésre áll, nincs várakozás a turbóra, nem kell bemelegednie, nem kell X fordulatszámot elérnie Y sebességben hogy tudja a katalógusadatot, stb... Átlag elektromos autóval is földöntúli élmény tud ez lenni, amelyiknél nincs direkt visszafogva (Tesla és társai), az meg egyenesen ijesztő. Nyilván vannak különféle menetmódok mindegyikben, de alap eco/cruise/basic/akármi módban is tudnak okozni meglepetéseket annak, aki nem egy 200++ lóerős belsőégésűvel szocializálódott.

A speciben amúgy mindenhol 0-100-as adatok vannak, és ha megnézel egy olcsóbb példányt, akkor nem fogsz semmi mellbevágót látni a, 8-11 másodperceket fog írni. Viszont ezek is letépik a fejed úgy 50-70-ig, felette meg egy közepesen erős turbó nélküli ice érzetét hozzák. Tesla/Audi/Merci/BMW/stb.. -nél meg 2.x - 4 sec a 0-100, és 100-on túl is indokolatlan értékeket produkálnak.

Sokan azon a véleményen vannak, hogy nem kellene ilyen teljesítményt adni az átlag söfőrök kezébe, ezzel teljesen egyet tudok érteni. Szerintem ez sokkal nagyobb probléma lehet, mint a biztoshogykigyulladó akkumulátor.