Hát lehet hogy a versenyigazgató felülírhatja az SC szabályt, de azt nem értem, hogy miért ilyen későn engedték el a lekörözött autókat? Korábban kellett volna elengedni 1 körrel a lekörözött autókat, de mindenkit egyszerre. Aztán amikor mindenki visszavette a körét, kihívni az SC-t és mehet a futam az utolsó körre.
Elvileg azért vártak, mert még takarították a pályát. De nem lehetett volna azt, hogy a Latifi baleset helyszínen lengetik a dupla sárga zászlót, és elengedik a lekörözött pilótákat? Akik aztán rágyorsítanak, de a dupla sárga zászlós szakasz alatt meg lelassítanak?
Értem én, hogy biztonságra mennek, de azért van a dupla sárga zászló, hogy ott le kell lassítani.
Ez így sajnos béna volt, valóban azt kellett volna, hogy az összes lekörözött autót el kellett volna engedni.
Nem lehet azzal érvelni, hogy csak az első két autó közöttieket engedjük el, mert az a lényeg. A többi versenyzőnek is fontos volt attól még, hogy minél jobb helyen végezzen, ha másért nem, akkor a csapat VB szempontjából.