( zeller | 2021. 12. 08., sze – 23:58 )

Ma megint belefutottam egy karbantartásba egyébként... A kártyás fizetés jóváhagyásához a push egyszeri, tehát azt vagy jóváhagyod, és akkor "go", vagy bármi mást teszel vele, akkor sikertelen lesz a tranzakció - ez egyébként így van rendjén. Az, hogy ezekről a sikertelen tranzakciókról kéne-e kapni értesítést, dokumentumot, az jó kérdés - szerintem nem. Ha IG3-as tranzakciód hasal el, az más tészta.

A kapcsolat azért hasznos, mert direktben tudsz írni a bank ügyfélszolgálatának - ezt én nem tartom fölöslegesnek. A store az egyelőre kakukktojás számomra is, bár banki/pénzügyi termékeiket valahol hirdetniük kell - és erre egy ilyen "fül" az alkalmazásban jó lehet.

Egyébként mi az, ami szerinted "must have", és nincs meg az alkalmazásban?