( Oregon | 2021. 12. 05., v – 11:11 )

Az OE-n rengeteg fejlesztés megy. Sajnos az egyetemi rangsor nem mutatja meg, azt amit kaphat ott egy hallgató. Ennek az egyik oka, hogy gyakorlatot a végzett kollégák tartanak, ami áldás a hallgatónak, de hátrány az egyetemi rangsorban. Nekem volt szerencsém a BME-hez és az OE-hez is, az utóbbinál sokkal segítőkészebb oktatókkal, gyakorlat vezetőkkel találkoztam. Akik most jelentkeznek egyetemre azoknak azt mondanám, hogy téves következtetés a pontszámok alapján azt gondolni melyik egyetem melyik kara a jobb. Nem jobb, csak népszerűbb. Én  a minőséget abban mérném, melyik tud eljuttatni több embert a diplomáig, melyiknél kisebb a kibukás valamint a munkára konvertálható tudás. Nem tudom ebben melyik egyetem a jobb, de azt igen, hogy ez egy jobb és motiválóbb szám lenne az egyetemek számára, valamint a hallgatók részéről is okosabb döntés lenne ezekben a mutatókban jobban teljesítő egyetemek felé közeledniük.

BTW: Mindeközben az OE is nőtt, hogy az Ybl Miklós Egyetem -> OE Ybl Miklós Építéstudományi Kar lett. 
Mi ez, ha nem racionalizáció? Az pedig a fejlődés maga.