( SkyNET | 2021. 12. 04., szo – 20:05 )

Nem túlzás, mert ezek 10+ évvel ezelőtti számok, akkoriban volt kapcsolatom ilyen dolgokkal és már akkor ezek a számok voltak. Jó része annak a temérdek kódnak a diagnosztikával kapcsolatos. Azóta csak több a sw a kocsiban, mert akkor még sehol nem voltak a mai vezetéstámogató rendszerek pl a radarral, lézerrel, támogatott adaptív tempomat, vagy még kamerával kiegésztve a sávérzékelőnek, táblafelismeréshez, holttérfigyelővel, ultrahangos közelség érzékelővel, akár önvezetéssel, a mobiltelefonnal integrálódó utastéri szórakoztató elektronikák, elektronikus műszerfalak, sokzónás klíma, full elektronikus vezérlés (kormány, gáz, fék by-wire) 7-9 fokozatú automata váltó, euro6d emissziós normákhoz illeszkedő kipufogórendszer ami egy kis vegyi üzem és annak az adatgyűjtése/vezérlése sem kis falat már stb. Egy korszerű, magas felszereltségű, modern autóban lehet hogy van 100 körül úgynevezett ECU a CAN buszra kötve.