( gee | 2021. 12. 02., cs – 10:09 )

Feltételezem egyéni preferencia, hogy ki mit szeret.

Volt egy Dacia a családban, azon pl. a műszerfalon egy nagy tekerős potméterrel lehetett hangolni, hogy mennyit várjon törlések között. Más autóban láttam olyan megoldást, hogy a bajusz kapcsolónak volt 2 (vagy 3?) szakaszos állása. Ha jól emlékszem, egy Renault Mégane-ban volt olyan, hogy a karon volt egy gyűrű, és azzal lehetett elég tág határok között (30s - ? - 2s) szabályozni a törlés sebességét.

Ezzel az összessel _számomra_ az a gond, hogy az eső ritkán csinálja azt, hogy elkezd szemerkélni és aztán ugyanazzal a sebességgel csak csepeg. Erre a szituációra ugyan teljesen jó a VW ritmus beállítós cucca is meg a többiek finomhangolós időzítője is.

Viszont a legtöbbször az eső erősödik, gyengül, megáll, újrakezdni, stb. Az érzékelősben az a jó, hogy nem kell 2 percenként újra tekergetni a potmétert vagy a VW esetén új ritmust diktálni a pöcökkel. Bekapcsolom, aztán az esőtől függően gyorsít, lassít, leáll, újra kezdi. Egyel kevesebb dologgal kell törődni.