( buga | 2021. 12. 01., sze – 12:04 )

MÁV UX 2021 december. Kíváncsi voltam egy vonatra, hogy mikor érkezik vele egy rokon. Megnyitottam a mav.hu-t. Kitöltöttem a viszonylatot, megnyomtam a keresés gombot. Új ablakot nyit,

- pop up #1 "Ön jelenleg Microsoft Edge böngészőt használ, ami nem szerepel a weboldalhoz ajánlott böngészők listáján, ezért előfordulhat, hogy az oldal nem fog megfelelően működni. Kérjük, váltson az ajánlott böngészők valamelyikére (Chrome, Firefox, Safari) a weboldal megfelelő működése érdekében." Leokézom.

- pop-up #2, "Tisztelt Felhasználók! Szlovákia irányába közlekedő vonatokra a helyfoglalással probléma léphet fel.". OK.

- pop-up #3 ugyanez angolul, "Dear Users! There may be a problem with reservations for trains to Slovakia. Use the MÁV application or ticket offices to buy tickets. Thank you for your understanding!" OK újra.

- pop-up #4, "Attention! Wearing a mask is mandatory on trains and in the whole area of the stations!", OK.

- pop-up #5 "Figyelem! A maszk viselése kötelező a vonatokon és a vasút teljes területén!".

A kétnyelvűség rossz kezelésétől eltekintve - ami valószínűleg egy bug - ezek közül melyik olyan, amelyiket feltétlenül modálisan az arcomba kell nyomni? Majd ezután még megnyomhatom meg újra a "Keresés" gombot az új ablakban is, és már látom is az eredményt. </rant>