( Oregon | 2021. 11. 30., k – 18:02 )

Szerkesztve: 2021. 11. 30., k – 18:17

Mivel a téma közel áll a szívemhez és én magam írtam magunknak ilyen szoftvert így leírom, hogyan oldottam meg.

Raktárkód: A0000

1. Raktárban a raklapállványok közötti utak vagy utcák nevük pedig az ABC betűi. Ő az első string.
2. A raklapállványok a "házak" van páros és páratlan oldal, de egy utcában nincs több, mint 50  így ez a következő két string.
3. "Házakon" belül vannak vannak szintek. Nálam ez max 6, ő a harmadik string.
4. Minden szinten van három "ajtó" ez a negyedik string. (egy raklapállvány egy szintjén 3 raklap fér el)

- Amikor árut adunk ki, akkor simán raktárkód szerint sorba rendezzük a tételeket, ezzel garantáljuk az egyszeri bejárást.
- Komissziós rendszerben (telón fut) van színes termék fotó a hiba minimalizálására.
- Nem teszünk két összekeverhető terméket egymás mellé.
- A raktárhelyeket úgy használjuk fel, hogy a lehető legkisebb szumma terhelés legyen. Vagyis népszerű termékek elől. Ezt évente felülvizsgáljuk. 

Eredmény: harmadannyi raktáros mint a versenytársainknál :)

Maga a komissziós jegy tetszőleges bizonylatból mergelhető. Így, ha a vevő n számú számlán is kapta az árut 1 db komissziós tevékenységként továbbítódik a  raktár felé. Minden egyes partnernek az eddig komisszióra le nem küldött tranzakciói mergelhetőek, és üzenettel elláthatóak. Maga ez a folyamat a vevőszolgálati TV-ken (+rpi) követhető (mint az IKEA) egy kanban megjelenésű táblán.

Számlázási osztály csak olyan számlát tud jóváírni amit vagy kiadtunk és később visszavettük, vagy a komissió visszaadta (kétirányú folyamat).

 

ps.: Mivel nekem minden ügyfelem én vagyok, így az elégedettségem igen magas. :) A jelenlegi UI-t kb 10 éve csináltam: https://kepkuldes.com/image/uaAF07
és
https://kepkuldes.com/image/uaS6Km

ps2.: Nekem a mai napig nem tetszenek az ERP-k. Legalábbis amit eddig láttam. Ennek oka, hogy túl általános és úgy szerintem kb lehetetlen jó UI-t csinálni.