( jevgenyij | 2021. 11. 29., h – 16:11 )

Nemcsak Amerikában. A gyenge infrastruktúrájú világban az muszlim sivatagoktól és süppedős dzsungeles országokig is japán gyártók vették át a vezető szerepet, főleg a Toyota. Még a 90-es években Merciban vitték a sejket a homokos köves kietlen úton ma már japán járművel. 

Egyedül a nagy teljesítményű prémium kategóriában tartja magát még a három német autógyártó. A brüsszeli asperger kóros banda épp fullba tolja a zöld kreténséget, amivel ezt is a kelleténél gyorsabban küzdik le a nullára. Gazdaságos környezetkímélő autók kategóriájában már behozhatatlan a japán gyártók előnye. Illetve az amerikai Teslat sem írnám le a cikk ellenére. A Musk behozza az autós világba a Jobs vallási faktort, akkor lehet még a Tesla az autóipar iPhone-ja és onnantól már a racionális érveknek nincs szerepük. Európai autóiparra ezek után hasonló jövő vár mint a Nokiára mobilpiacon.