( laarda | 2021. 11. 27., szo – 10:54 )

Lazán kapcsolódik a sztorim, német forrásból jött egy sima levélként kezelt csomagom, elhanyagolható érték, de szerettem volna egy olyat... Bedobták az értesítőt, mentem a város főpostájára, mint azon állt. Nem találják, lefénymásolnák az értesítőm, és felírnák a számom, de mivel egy kb. 70 ezres város főpostáján nincs pillanatnyilag működő fénymásoló, kézzel írják fel az adatokat. Pár napra hívnak hogy még mindig nincs meg. Aztán köv. héten arra járok, akkor se tudnak többet, de javasolják hogy 8 - 15 óra között menjek be a vezetőhöz és ő segít. Bementem, ő se találta, mondta hogy ez sima levél bárki átvehette, de keresik. Nem csináltam nagy patáliát, mert tudom, úgyse az baszta el, aki szembe áll velem. Azért otthon az online ügyfélszolgálaton is nyitottam rá egy bejelentést, mert a postafiókban nem akartam semmi elismervényt adni az ügyről.

Most jön a vicces rész. Az online bejelentés délelőttjén még hívtak hogy megtalálták a város egy másik postáján, de nem azon ami közel van a lakásomhoz, átviszik holnapra a főpostára. Bemegyek reggel a főpostára. Sorbaállok, nyújtom az értesítőt, személyit, lakcímkártyát, és említem hogy tegnap hívtak, és áthozták a csomagom ide. Volt is két csomag "odakészítve", ránéz a hölgy, mondom ja kb olyan méret lehet, "Név alapján nem az Öné". Oké, megy egy kört a postán, hátha lerakták már vhova. Mondja semmi, menjek a vezetőhöz ha már úgyis hívtak. Az odamegy az előző ablakomhoz, az "odakészített" cuccokhoz, és láss csodát, az volt az enyém. Majd lebasz hogy miért nem állok sorba érte mint a többi ügyfél...