( kicca | 2021. 11. 25., cs – 18:28 )

Hosszu, de cimszavakban: consumer union, isuzu, szeptember-december, adomany.

En 2019-ben lecsereltem az X p90d-met egy 100d-re. Kb csodkozeli allapotban volt a Tesla akkor. 2020 aprilisban meg elkezdett noni bizalom, panikoltak a nagy autogyartok, majusra mar fizettek vmi cikket, hogy ez a valaha volt legrosszabb suv, stb. Persze elotte is Top Gear probalta lehuzni mar, aztan range mode+chill modeban versenyezette masik auto ellen. De mivel tul pozitiv volt a velemeny a vasarloktol es tul gyors utemben kezdett novekedni, akkor mar az amerikai media is beszart, mert beveteluk nagyresze nagy autogyaraktol van. Tesla meg nem reklamoz. Ha netan o jonne ki nyertesen a mostani autoipari paradigmavaltasbol, akkor bajban lenne a nem online media.

Nade Mercibol ultem at, es szamomra vezetesi kenyelemben es performanceban odavert az altalam addig hasznalt nemet premiumnak a "valaha volt legrosszabb SUV", igy a cikk hatasara akkoriban vettem is kb 1 autonyi reszvenyt meg pluszba, mert ha az ilyen szar jobb, mint a nemet premium, akkor mi lesz ha meg fejlodnek. Igazabol be is jott, mert ez a legszarabb auto es legszarabb autogyarto sztem kitermelt nekem meg 7-8 autonyi penzt :)

De nekem az a fura, hogy akinek Telsaja van, nem szokta fikazni. Pedig csomo embernek van a kornyezetemben. Inkabb azt mondjak, hogy a kovetkezo is ez lesz. Ugy, hogy EU-ba azert nem a legjobb es legfrissebb peldanyok erkeztek.

Ami meg furcsa, hogy a CR/CU-nal egyik evben 8. aztan kovetkezo evben meg 24. az Audi peldaul. Eleg hitelesnek tunik :) Sztem csak siman be vannak szarva a legacy autogyarak es toljak negativ kampanyt decemberig, hogy  megvegyek szarjukat karacsonyig. (CR/CU-t pedig adomanyon keresztul lehet megvenni. Tobbszor volt par problemajuk belole.)

De ha netan igaz lenne es szetesik majd alattam a kocsim, akkoris Teslat vennek kovetkezonek. :D Egyelore az SW annyival jobb vezetesre, hogy ha kilyukadna gyarban osszes kasztnija ugy is ilyet vennek Merci helyett :)