( Summer6529 | 2021. 11. 05., p – 17:53 )

Szerkesztve: 2021. 11. 05., p – 17:56

Az igazság a bedrogozott menyasszonyról: a Cseh Katalin esküvőjére felhúzott kampány teljesen új minőséget jelent

[...]

De a Cseh-Berg-kampányban persze nem az esküvő érdekes igazán.

[...]

Sokkal érdekesebb az a kommunikációs taktika, ami a jövő tavaszi választásokig várható kormányzati hangvételt vetíti előre.

[...]

Az persze eddig is világos volt, hogy nyilvánvaló hazugságokat is le lehet nyomni nagy tömegek torkán, ha eleget ismételgetik őket. De a Fidesz eddigi ilyen hazugságai jellemzően olyan dolgokra vonatkoztak, amiket-akiket a tömegek személyesen nem tapasztaltak meg. A célcsoport tagjainak nagy része nem találkozott soha Soros Györggyel, nem látott kivont farokkal magyar leányt és munkalehetőséget vadászó migránst, nem táncolt a Pride-on és nem járt mostanában Nyugat-Európában. De lagziban a legszegényebb kisfalusi szavazópolgár is volt már, olcsó szar aranypezsgőt majdnem mindenki látott, a fideszes influencer ugyanúgy, mint a közmunkás, és még Márki-Zay Péter nyilatkozatai is aránylag sok Fidesz-hívőhöz juthattak el.

A következő hónapok döntik el, hogy működik-e a részegjávorszarvas-taktika.

https://444.hu/2021/11/05/az-igazsag-a-bedrogozott-menyasszonyrol-a-cse…