( gee | 2021. 10. 26., k – 16:10 )

Igazából nem tudom, hogy van náluk, de te most azt feltételezed, hogy van olyan, hogy céges IT, meg az IT segít az otthoni gép beállításában. Ez azért nincs mindenhol így.

Én dolgoztam már olyan helyen, ahol nem volt olyan, hogy IT, meg olyan helyen is, ahol az IT az egy ember volt valami másik országban, és ugyan lehetett mindenféléket kérni, de nagyon korlátozott volt az, amit egyáltalán meg tudtak csinálni.

Ennél a cégnél pl. úgy ment az angol irodában az új laptopok telepítése, hogy az IT-s ember elküldte DHL-lel azt a néhány DVD-t, amit kellett, emailben leírta, hogyan telepíthetjük fel a céges image-et, mi legyen a jelszó, meg ez meg az, aztán aki épp nem volt projekten, az telepítgethetett.

Hetente egyszer az ember a belső hálón lógó új gépeket egyesével beléptette a domain-be, onnantól ki lehetett adni a kollégáknak.

Aztán ha nekem gondom volt a gépemmel, akkor a mi IT embereink a géphez nem fértek hozzá, változtatni semmit nem tudtak, max. felírtuk, hogy majd ha legközelebb olyan városban járok, ahol van iroda és IT is, akkor menjek be mert valami majd lesz.

Hiba esetén meg a gyártótól jött ki ember, aki ott az ügyfélnél, ahol épp dolgoztam, megjavította / kicserélte, akármi.