( Zahy | 2021. 10. 20., sze – 09:55 )

Hár akkor is agyfaszt kaptam tőle, mikor a politikusgárda harsogta az extraprofitot. Most is baromságnak tartom.

Kérek egy precíz definíciót arra, hogy mitől extra az extraprofit. És egy gyakorlati magyarázatot is.

A példádnál maradva: ha 5 USD-ért gyárt valamit, akkor *szerinted* mennyiért szabad eladnia, hogy csak simán profitja legyen és ne extraprofitja? És mit szabad tennie ezért az árért? Papírdoboz és saját költségen szállítás belefér-e, kell-e hogy legyen biztosított, nyomon követhető a szállítása a gyártósortól a lakásomig. Szivaccsal kibélelt, vagy polisztirol golyócskákkal tömött legyen a doboz? Meg van-e határozva, hogy kivel kell szállíttatnia, vagy én határozhatom meg? Ha én választhatok, kell-e biztosítania free delivery-t / vagy a termék árának max 10 %-ig terjedő áron szolgáltató partnert? Ha csak ő szállít, akkor azzal egyúttal versenyelőnye lesz-e a közismert és a feltörekvő szállításban utazó cégekkel szemben, vagy az megengedhető? (Van még további részlet is, szóval lécci.)

Válaszodban kérlek kivételesen hagyd el az értelmetlen tm-ezért, c-zést, és a szokásos *szerintem* *tudod* *mire* *gondolok* lózungokat. Nem kaptál személyeskedést, és semmi negatív felhangot - már ami rád vonatkozik.

Érdekel, tudsz-e normálisan válaszolni.

Szerintem nem, de itt az esély rá.