( hajbazer | 2021. 10. 14., cs – 14:57 )

Szerinted milyen profitot realizál egy szolgáltató egy olyan ügyfél telefonjának a lecserélésén, aki semmilyen új szolgáltatást nem vesz igénybe, és lehetőleg még a 20 ezres kereten is belül akar majd maradni?

Például, hogy kiírja a telefon, hogy szeretne frissíteni, amire ajánlanak neki egy mobilnet csomagot. Vagy egy otthoni vezetékes internetet. Például, hogy az ismerősei már tudják, hogy okostelefonja van, ezért spúrkodásból inkább WhatsApp-on, Messenger-en hívják fel, amihez kell mobilnet vagy otthoni vezetékes internet. Például, hogy a készülékhez majd bizonyos akciók™ keretein belül hozzáadnak majd valami minimális mobilnetet, hogy rászoktassák az addiktív alkalmazásokra, hogy utána már rendes mobilnet-csomagokat is eladhassanak neki.

Ne kelljen már nulláról elmagyarázni, hogyan működik a termékkapcsolás...

Vagy szerinted mindenki, akinek nincs hozzáértő ismerőse (...) az korlátlan netcsomagot fog venni havi tízezrekért, amikor azt sem tudja, mire jó? Szerinted ennyire hülyék az emberek?

https://a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Nagy valószínűséggel vesznek mobilnetet. Nem korlátlant, nem tízezrest. Valami olcsóbbat. Vagy valami utánuk dobottat, amiért nem kell külön fizetniük, mert a szolgáltató odaadja nekik "ingyen", csőbehúzásra.