( hajbazer | 2021. 10. 14., cs – 14:27 )

Apád nem hülye, de mégse tudja önmaga eldönteni, hogy le kell-e cserélni a telefonját vagy sem. Ezért felhív téged.

Azok az előfizetők, akiknek nincs hozzáértő rokonuk, barátjuk, és nem hülyék, pedig a szolgáltatót fogják felhívni, ahol egyből rájuk sóznak egy okostelefont. Ez nem hülyének nézés, hanem tapasztalat. Amikor nagyritkán bemegyek ügyet intézni a Telekomhoz, az első dolog, hogy mindenféle kérés, kérdés nélkül felajánlanak egy készülékakciót, mert látják a rendszerben, hogy régi a telefonom.

Az NMHH pedig olyanoknak ajánl okostelefont, olyanokat terel a készülékcsere felé, akiknek a butatelefonja a 3G lekapcsolás után is tökéletesen tudna működni úgy, mint eddig. Ez az, ami már szerintem hülyének nézés.

Persze, nyilván szerinted csak én vagyok a hülyéneknéző, az NMHH és a profitbuzi szolgáltatók mindent™ rendben™ csinálnak.