( willy | 2021. 10. 01., p – 11:09 )

Na, na, na. Álljunk meg.

MNB egy lószart sem ér egyedi eseteken. Fülük botját nem mozgatják maximum rákennek egy nagyobb bírságot a magyar szolgáltatóra, hogy nem tartja be a szabályokat. Nem beszélve azokról az esetekről amikor piacszabályozás lenne a feladata, de valójában csak felügyeleti szervet játszik a bankokkal növelve az adminisztrációt és ezzel a terheket*. 
 

Tehát egyedi ügyfélként annyi a hátrányom, hogy angolul kell megvédenem az elveimet, és egy jogi eljárás sokkal bonyolultabb tud lenni, de meglepődnél, hogy egy litván központi bank mennyivel haladóbb szellemű és kommunikatívabb, ezzel olcsóbb mint az MNB. Elfogadható kompromisszum. Amit a magyar ügyfelek most kaptak az, hogy van betéti védelem a számlájukon, illetve elindítha olyan szolgáltatásokat a Revolut amelyeket csak bankként lehet. 

 

* Csak egy példa a moratórium ami most van, a elvileg független MNB asszisztált  és továbbiakban is befekszik a kormány határozata alapján mikor az összes hozzáértő szól, hogy ne csapkodd  a lovakat a szakadék előtt. Most, hogy végre valamit csináltak ezzel ki fizeti ki? A bankok. Nem féltem őket ne aggódj, de ha nekik kell fizetni az azt jelenti nekem kell fizetni.