( _Franko_ | 2021. 09. 30., cs – 19:15 )

Hát, a mi spam szűrésünk pontozás alapú, és igencsak magas pontámnál dobja el a levelet (de van nyoma, hogy bejött, és eldobta magas pont miatt, tehát meg tudom mondani, mi lett a sorsa), az alatt karanténba kerül, az alatt pedig SPAM jelöléssel megkapja a user. A szinteket a user döntheti el, ha akarja (vagy használja az alapértelmezettet).

Hát de baszki, akkor te is átveszed 200-as válasszal, aztán dobod el nyom nélkül a küldő szemszögéből, aztán ugyanezt a működést sérelmezed, ha más csinálja: "átvesz egy levelet 2xx-el, aztán eltűnik, az pedig az MS hibája". Elég nagy kettős mércéd van a témában.

Itt olyan esetről beszélünk, hogy átvette 2xx-el, majd a felhasználó és admin által elérhető felületek egyikén sincs semmi nyoma a levélnek. Az sem, hogy nagyon spam-nak lett minősítve, és kidobta. Az a szép, hogy ilyenre már volt példa ügyfélkörben úgy is, hogy O365-ös ügyfél küldött levelet másik, O365-ben lévő ügyfélnek.

Define "elérhető felületek", nyilván vannak esetleges hibák, de rendszerszinten és üzemszerű működés közben nem találkoztam ilyen problémákkal, pláne nem annyira tömegesen, amennyire itt majdnem katasztrófát lehetne vizionálni. A levélküldés soha nem volt és soha nem is lesz garantált adatátvitel, egyszerűen a protokoll képtelen erre és ehhez hozzájön, hogy minél több levelet kezel egy rendszer, annál több lesz számszerűen ott a "csomagvesztés" is.