( ggallo | 2021. 09. 30., cs – 19:00 )

Hát, a mi spam szűrésünk pontozás alapú, és igencsak magas pontámnál dobja el a levelet (de van nyoma, hogy bejött, és eldobta magas pont miatt, tehát meg tudom mondani, mi lett a sorsa), az alatt karanténba kerül, az alatt pedig SPAM jelöléssel megkapja a user. A szinteket a user döntheti el, ha akarja (vagy használja az alapértelmezettet).

Szerintem az MS rendszere is hasonló, csak sokkal cizelláltabb, kifinomultabb, még jobban működő spam szűrés terén.

 Itt olyan esetről beszélünk, hogy átvette 2xx-el, majd a felhasználó és admin által elérhető felületek egyikén sincs semmi nyoma a levélnek. Az sem, hogy nagyon spam-nak lett minősítve, és kidobta. Az a szép, hogy ilyenre már volt példa ügyfélkörben úgy is, hogy O365-ös ügyfél küldött levelet másik, O365-ben lévő ügyfélnek.