( zeller | 2021. 09. 30., cs – 15:30 )

"Fasza ez a csoportos beszedesi megbizas mikor azt sem tudod mennyit von le eppen es miert a szolgaltato." - Jön a levél/sms a szolgáltatótól _és_ a banktól, hogy mennyit és mikori értéknappal szednének be. Ezt a tranzakciót látod a számládnál a várakozók között - ha reklamációd/problémád van, akkor a banknál meg tudod állítani a teljesítést. nekem elég ránézni a Telenor-os sms-re, hogy x Ft az aktuálisan benyújtott beszedési megbízás, és ennyi interakciót jelent nekem az, hogy ki legyen fizetve a számla. És ez sem "must have", mert anélkül is teljesül, hogy elolvasnám az értesítést arról, hogy ismét eltelt egy hónap, és ismét fizetni kell a havi számlát :-P

"A masik az atutalas azonnal. Hat az van Revolutosok kozott." - bankon belüli átvezetés az mindenütt volt már az AFR előtt is, az napon belül simán átment még az ősidőkben is - nem kunszt megcsinálni.

"A disposable card meg priceless. Vasarolok valamit a neten aztan el is van dobva es jon az uj." - Van hasonlóm is - nekem pl. kifejezetten hasznos, hogy nem tranzakciónként új a kártyaszám: a Spotify-nak pl. ez a kártya van megadva - tudom, mikor terhelik be a havi előfizetési díjat, akkor megtolom a kártyalimitet az 1Ft-ról 3000Ft-ra, és ennyi, a spoty-s fizetés után a limit gyakorlatilag nullázódik, illetve később visszaáll 1Ft-ra.