( csontika | 2021. 09. 28., k – 17:05 )

Másfél éve csak ezt használom, nem tudok hátrányt mondani, talán annyi hogy mintha nem lenne magyar support. Akinek kétségei vannak, tegyen rá annyit, amennyit nem fáj elveszteni, aztán állítsa be az auto top-up-ot hogy megtartsa az összeget. Utalásra nem használom, mert gyűjtőszámlája van, arra ott a Wise.

Cib Bankkal sokkal több bajom van, mikor nem ment a Cib-es mobil app, akkor kezdtem el használni helyette. Ami a magyar bankokra jellemző ejj, ráérünk arra még hozzáállás:

  • párhuzamosan fut az app, web és a javas kliens, valamit ebben valamit abban valamit meg a java-sban lehet megoldani, kb 4-5 éve integrálgatják
  • három kliensben különböző a lakcím, ha nem írod át mindenhol egyesével
  • mobil app szokott nem működni, valami zárójeles hibakóddal nem indul el, aztán elindul később