( kavacs | 2021. 09. 27., h – 23:23 )

Minden szavaddal egyetértek!

Anno még hosting rendszergizda koromban szinte folyamatosan problémáink voltak velük. Ügyfél szól, hogy nem érkezik meg a levele office fiókba, pedig mail-tester-en 10/10-esek vagyunk és a logok szerint minden rendben. Nézzük hát mit mondd az MS. Beszéltünk velük chaten is, meg telefonon is, de a válasz mindig ugyanaz: "Úgy látjuk, hogy minden rendben." Mondom nekik nagyszerű, de elküldjük a levelet és soha nem érkezik meg, miközben a logokban látjuk, hogy az ő rendszerük elfogadta azt, azaz valahol náluk megy félre valami. "Értjük, de mi úgy látjuk, hogy minden rendben működik."... És nem jutsz ezen túl, mintha nem is emberrel beszélnél (lehet, hogy valóban nem), hanem valami robottal.

Aztán magyarázd meg az ügyfélnek/főnökségnek, hogy nem a mi rendszerünk a sz@r, hanem a trillió dolláros cég rendszere...

Azóta webfejlesztőként keresem a kenyerem, de kétszer már így is belefutottam, hogy az ügyfél azt kérte, hogy használjuk az office-os e-mail címét a weboldalon levél küldésre, ami egyszer nem engedte a szervert csatlakozni mert csak... másodszor pedig az api olykor random módon eldobta a leveleket.

Szóval az o365-öt senkinek nem ajánlom. Egy nagy rakás katyvasz az egész szolgáltatás. Azóta ha ügyfél kéri, hogy kössük be a náluk hosztolt címét a weboldalába simán megmondjuk neki, hogy nem lehet és inkább keresünk neki más megoldást.