( _Franko_ | 2021. 09. 25., szo – 13:45 )

Ezt te látod bele - én csak azt mondom, hogy a push működőképességének, célba jutásának több feltétele van, mint az SMS-nek.

Aham, szóval akkor ajánlod te is a push üzenet használatát? Vagy maradsz az SMS-nél? Mert eddig ami hozzászólást írtál, az mind arról szólt, hogy legyen SMS, mert az jó.

Miért ne tudna? Ha 2G-re felcuppan a telefonja, akkor tud telefonálni. Igaz, ehhez be köll állítani a készüléket őgy, hogy ne 4G-only módon működjön...

Na, ha van 2G és tud telefonálni, akkor van internet is, tehát bejön a push notification is. Problem solved.

Egy magasabb szintű vezetőt nem minden esetben kell értesíteni, erre való az üzemeltetési csapat főnöke, hogy eldöntse, adott esetben kit és hogyan kell/lehet értesíteni, illetve hogy hogyan kell/lehet tálalni a történteket. Utána lehet levelet küldeni, hogy írásban is meg legyen a dolog, de a jó vezető nem arra kíváncsi, hogy "baj van", hanem arra, hogy az adott probléma tételesen milyen következményekkel jár, és várhatóan mikorra lesz elhárítva, milyen erőforrásokat igényel, stb. (Hibajelzés =/= tájékoztatás)

Oszt ennek így összességében mi köze az SMS vs push notification meccshez? Ezt így lehetetlen megcsinálni push notification használatával? Csak SMS csatorna esetén lehetséges?