( zeller | 2021. 09. 25., szo – 13:18 )

"Te próbálod ismét igen nagy ellenszélben bebizonyítani, hogy az SMS az ultimate solution a problémára" - Ezt te látod bele - én csak azt mondom, hogy a push működőképességének, célba jutásának több feltétele van, mint az SMS-nek.

"És miért jó az, hogy olyan valaki is megkapja, aki még csak telefonálni se tud senkinek, mert épp a világ vége után van kettő házzal?" - Miért ne tudna? Ha 2G-re felcuppan a telefonja, akkor tud telefonálni. Igaz, ehhez be köll állítani a készüléket őgy, hogy ne 4G-only módon működjön...

"Aham, és mondd, erre alkalmatlan a push notification vagy horrible dictu egy email? Feltételezem, hogy a felügyeleti szervek nem SMS-t fognak kapni a problémáról..." Egy magasabb szintű vezetőt nem minden esetben kell értesíteni, erre való az üzemeltetési csapat főnöke, hogy eldöntse, adott esetben kit és hogyan kell/lehet értesíteni, illetve hogy hogyan kell/lehet tálalni a történteket. Utána lehet levelet küldeni, hogy írásban is meg legyen a dolog, de a jó vezető nem arra kíváncsi, hogy "baj van", hanem arra, hogy az adott probléma tételesen milyen következményekkel jár, és várhatóan mikorra lesz elhárítva, milyen erőforrásokat igényel, stb. (Hibajelzés =/= tájékoztatás)