( _Franko_ | 2021. 09. 25., szo – 11:38 )

Azért, hogy legyen mibe belekötnöd.

Te próbálod ismét igen nagy ellenszélben bebizonyítani, hogy az SMS az ultimate solution a problémára, a világ meg - huss - elment az SMS mellett, több éve már. Egyetlen előnye az, hogy akkor is megkapja a címzett - valamikor, ha semmit nem tud kezdeni a helyzettel (de akkor meg minek annyira fontos?), minden más esetben megérkezik a push notification is. Ráadásul normális ügyeleti és készenléti rend esetén meg fel se merül, hogy az ügyeletes vagy készenlétes olyan helyen van, ahol nincs olyan internet lefedettség, ami elegendő a probléma távoli elhárításához.

Egyébként nem tudom, hány évig dolgoztál olyan helyen, ahol 7x24-es rendszereket üzemeltetett egy team, mert én kifejezetten sokáig,

Dolgoztam hát, és?

és érdekes módon gyakorlatilag mindenütt az volt a módi, hogy a "nagyon ég a ház" riasztásokat minden rendszermérnök _és_ az üzemeltető csapat vezetője _is_ megkapta.

És miért jó az, hogy olyan valaki is megkapja, aki még csak telefonálni se tud senkinek, mert épp a világ vége után van kettő házzal? Ha visszatér a civilizációba, akkor megkapja a push üzenetet, ha annak nem járt le az élettartama. 

Ugyanis a riasztás nem csak azért kell, hogy el tudd kezdeni a hibaelhárítást, hanem azért is, hogy a többi területet/felsőbb vezetőket/partnereket/felügyeleti szerve(ke)t legyen, aki tájékoztassa a problémáról. És ez nem az üzemeltető mérnök, hanem az üzemeltetésért felelős vezető.

Aham, és mondd, erre alkalmatlan a push notification vagy horrible dictu egy email? Feltételezem, hogy a felügyeleti szervek nem SMS-t fognak kapni a problémáról...