( bolond | 2021. 09. 02., cs – 06:04 )

Most erőszakolták ki a váltást. A Vodafone TV webes "kliens"/"app" egy rakás szar.

  • Rendes "műsorújság" nézet nincs.
  • "Kedvenc" csatornákat vagy csatornasorrendet nem lehet beállítani.
  • A full HD képernyő ~felét elfoglaló kurva értelmetlen "funkciójú" területet blokkolni kellett (watch-tv-hero) (Mi az a "hero"?)
  • A felület a kor köcsögmulti™ színvonalának megfelelően pocsék, egyes elemekről nem ordít, hogy csak szöveg vagy kattintható elem.
  • A legtöbb (minden?) "link"/"gomb" scripttel van megvalósítva, vagyis a középső egérgomb nem játszik.
  • Elvileg tíz profilt lehet létrehozni benne, de az első nem használható, nem is látható, vagy nem tudom. Összesen kilenc profilt tudtam létrehozni, de azt írta "10/10 Használt profil").
    • A profilokat az "Ennek a profilnak a törlése"* elnevezésű funkcióval lehet törölni, de percenként csak egyet ("Nem sikerült a profilt törölni. Kérjük, próbáld meg később! (WA600)").
  • A gyerekzárat a beállításokban ki lehet kapcsolni, de a beállítást nem jegyzi meg (PIN kódot kér 18-as besorolású műsorokhoz).
  • Néhány óra után kijelentkezteti a felhasználót, mert hogy lejárt a session.
  • "Segítség" opció nincs a felületen.

Szemétdomb. Természetesen nem az a fajta, ahol az előfizető ügyfél szerencsés kiskakasnak érzi magát a csinos szemétdombján. Hanem az, amelyiket a Vodafone a vodafoneos szokásokhoz méltóan a kiskakasra önt, és kiskakasnak való szemét helyett főleg szarból áll.

* másik jól sikerült fordítás: "Lejár Műsorvisszajátszó-tól, kevesebb, mint 2 nap"