( Ritter | 2021. 08. 14., szo – 09:08 )

SEO-ra sok pénzt sem érdemes költeni. BMW költött bőven, jutalmul leküldte a szarba a Google. A SEO egy parasztvakítás, átverés. Nagyjából annyira "hatékony" mint a homeopátia és biorezonancia. A jó SEO szakember csaló csak simán elteszi az ügyfele pénzét majd nem csinál semmit. Úgy legalább nem okoz kárt. Ha jobb helyre akar kerülni valaki a Google-nél és erre pénzt áldozna, akkor azt a pénzt magának a Google-nek kell odaadni reklámra. 
A SEO csalókra költött pénzél még az is jobb befektetés ha lehúzzuk a pénz a klotyón. :) Azért biztosan nem teszi ban-ra a Google a céges portált. 
Értelmes, áttekinthető tartalmat kell készíteni, releváns kulcsszavakkal linkelve a korábbi saját írásokat. Eddig terjed az értelmes SEO. De mára annyira beszennyezték ezt a három betűt a SEO szélhámosok, hogy pozitív értelemben már inkább nem használom. 

Fodrásznak, mosógépszerelő szakiknak ha kell egy weboldal akkor az azért kell, hogy személyes találkozás során csak egy névjegyet adjanak oda egy webcímmel és esetleg QR kóddal, sok oldalas színes prospektus helyett. Ha az ügyes kezű fodrász referencia frizuráira kíváncsi az ügyfél a névjegyről kikeresi a weboldalt és megnézi ott. De sokszor valóban elég név, cím, telefonszám (lehetőleg signalon, telegramon, viberen is hívhatóan) és valami mosolygós weboldal, az is csak azért hogy Piri néni facebookon el tudja küldeni a trendiszerelo.hu linket Marisnak ha elromlik nála valami. Ha telefonszám lenne csak lehet meg sem találja a névjegyzékben.