Nyári tapasztalatom:
Fater feltöltős kártyája minimál egyenleggel (mivel az úgyis elveszik)
40-50 perc zenélés után beszélhettem ügyintézővel. Felvett minden adatot, megadta a dátumot következő hétre.
Persze sikertelen volt. Újabb 40-50 perc várakozás az ügyintézőig, majd mondják, hogy a másik szolgáltatót kérdezzem. Az persze nem lát semmit.
Újra a forrás szolgáltató, aki közli, hogy lehet hogy 2 nap múlva átmenne a második időpontra (mert biztos túl sok számhordozás volt az elsőre), de inkább kitörli és újra felveszi a kérést (következő hétre).
Ismét nem sikerült, megint hosszú telefonálgatások, a cél szolgáltató nem lát semmit. Végül a forrás szolgáltatónál egy tapasztaltabb ügyintéző szerint:
- az első azért nem sikerült, mert rossz helyre írták a számokat, azaz a forrás szolgáltató a cél szolgáltató ideiglenes számát akarta átvitetni... A cél szolgáltatónak meg az eredeti számot kereste, azért nem látott semmit a rendszerben.
- a második azért nem sikerült, mert az ügyintéző felvette a kérést, de nem nyomott rá valami elküld gombra a rendszerben, így arról nem értesült a cél szolgáltató.
Harmadikra (harmadik hétre) végül sikerült. Persze addigra az egyenleg már másfél hete 0 volt...