( 1soproni | 2021. 08. 13., p – 15:07 )

Nyári tapasztalatom:

Fater feltöltős kártyája minimál egyenleggel (mivel az úgyis elveszik)

40-50 perc zenélés után beszélhettem ügyintézővel. Felvett minden adatot, megadta a dátumot következő hétre.

Persze sikertelen volt. Újabb 40-50 perc várakozás az ügyintézőig, majd mondják, hogy a másik szolgáltatót kérdezzem. Az persze nem lát semmit.

Újra a forrás szolgáltató, aki közli, hogy lehet hogy 2 nap múlva átmenne a második időpontra (mert biztos túl sok számhordozás volt az elsőre), de inkább kitörli és újra felveszi a kérést (következő hétre).

Ismét nem sikerült, megint hosszú telefonálgatások, a cél szolgáltató nem lát semmit. Végül a forrás szolgáltatónál egy tapasztaltabb ügyintéző szerint:

- az első azért nem sikerült, mert rossz helyre írták a számokat, azaz a forrás szolgáltató a cél szolgáltató ideiglenes számát akarta átvitetni... A cél szolgáltatónak meg az eredeti számot kereste, azért nem látott semmit a rendszerben.

- a második azért nem sikerült, mert az ügyintéző felvette a kérést, de nem nyomott rá valami elküld gombra a rendszerben, így arról nem értesült a cél szolgáltató.

Harmadikra (harmadik hétre) végül sikerült. Persze addigra az egyenleg már másfél hete 0 volt...