Itt nem egyszerűen arról van szó, valami botrányszar lesz-e. A branding (nevezzük nevén a “színpalettát”) érzések közvetítéséről szól.
Nyilván minden weboldal mindig “bizalmat” akar kelteni, de kérdés, hogy kinek és milyen élethelyzetben: van, amikor emiatt nagyon egyenesnek, nagyon kockának, esetleg pont hogy simulékonynak, puhának kell tűnni. Ezt oldja meg a branding.
Eredményben ez néhány százalék plusz konverzió, esetleg más pénztárcájú emberek jönnek miatta. Belső rendszereknél kevésbé érdekes, de az e-kereskedelemben (akkor is, ha ez csak egy céges bemutatkozó oldal) gyakran rosszabbul jársz egy Pistike összerakta grafikai világgal, mintha egyszerűsítenél, optimalizálni pedig nyilván profikkal tudsz.
Ezeket a tudatalatti üzeneteket mindenki veszi, nem csak az aki benne van - az meg is tudja fogalmazni.