( gelei | 2021. 08. 09., h – 10:51 )

házhozszálltás, asztalfoglalás, esetleg rendelés

Asztalt foglalni kizárólag telefonon szoktam, túl sokszor szívtam már meg (hivatalos rendezvénnyel is), hogy az online kommunikációban valami nem volt tiszta, és elkefélték az egészet. A felsoroltak közül mindet lehet saját weboldal nélkül is, de nyilván mindenki azt csinál, amit akar. :)

Az biztos, hogy ha éttermet csinálnék, akkor a weboldalra szánt költségkeretből boomer website helyett profi (=szakértőt megfizetnék) social media jelenlét lenne. Éttermes ismerőseim jelentés része egyelőre pozitívan nyilatkozik erről a stratégiáról.

a valóságtartalma a facebook kommentnek pont 50%-s

Igaz, de ezzel együtt is párbeszédre kényszeríti a vendéglátóst. Offtopik, de amióta a MÁV-START LinkedIn posztjai alatt látom, hogy a CEO (vagy a nevében egy embere) minden nyomorult senkiházinak szépen, tiszteletteljesen válaszol (és nem Ctrl-C Ctrl-V szöveget), azóta óriásit nőtt a szememben az egész vállalatcsoport. Az éttermekkel ugyanígy.