( dlaszlo | 2021. 07. 22., cs – 21:23 )

Köszi.

10 Az ügyintézők egy számhordozást nem tudnak leellenőrizni, hogy miért hasalt el, mert egyszerűen 3 elmondás után sem érti meg szegény ügyintéző, hogy elhordozni szeretném a számot, és nem pedig hozni egyet.

20 Azért nem érti, mert sikerült megnyitnia azt a számhordozást, amikor a számot hozzájuk vittem, látja, hogy ez bejövő, és sikerült, és itt leragadt.

30 Fél óra, amíg megérti a problémát, és ott leragadunk a hibás törzsadatoknál, amiről fogalmuk sincs, ki tudná módosítani.

40 Ha telefonálok, vagy levelet írok, akkor fáradjak be az ügyfélszolgálatra a lakcimkártyámmal.

50 GOTO 10

Az ügyintézőnek fogalma sincs, ki tudná javítani a törzsadatokat, és akit felhív, hogy segítsen, Ő sem tudja.