( duffy | 2021. 07. 22., cs – 21:22 )

Hidd el nekem, nem trükközés.

Többek között érted (is) van ez a szigor. (nem így akar megtartani egyik sem, ezzel nincs beljebb) Mi nyilvántartjuk (időnként kiszámoljuk), hogy mibe kerül egy-egy humán ügyintézés percenként. Ilyen "trükkökkel" netto veszteséget termel a kiszolgálás, még ha úgy is tűnik, ogy csak az időt húzza, mert addig is oda fizetsz....

Ha az adat nem egyezik és elenged, simán elopom a számodat. Ha csak rövid időre is, de tudok neked kárt okozni. Lásd nem túl régi OTP-s eset.

Tény, hogy a nyilvántartások szarok. Rengeteg a szóköz hiba pl, ami ráadásul ilyen-olyan eszközök "kényelmi" funkciója (prediktív bevitelnél a szó után tesz egy szóközt vagy pontot vagy akármit, ami általában tök jó, de itt visszaüt)

De sok az olyan is, mint a cégjegyzék számod. Az előfizető nem frissíti az adatát, mert macerás, nem fontos, de gyak. eszébe sem jut.

Ez a kettő rendszeresen előállítja a Te eseteddel azonos szitut....