( meditor | 2021. 07. 21., sze – 12:30 )

oké. Csak annyit kellett volna mondania az ügyfélszolgálatosnak, hogy itt és itt nem stimmelnek az adatok, kérjük, hogy az új szolgáltatójánál korrigálja a kérelmet. Így nem lett  volna 3. kör. Már látom, hogy azt fogják eljátszani, miután beadtam a kérelmet újból a régi cégjegyzékszámmal, ahogy kérték, hogy az már nem érvényes. Ez a trükk még hátra van.

 

Bekér egy csomó adatot (közte mesterjelszót!), hogy én vagyok-e én, ezekután nem hiszi el, hogy azt szeretném, amit kérek, vagy hogy van ez? Szóba sem állnak velem, ha nem tudják biztosan, azzal beszélnek-e, aki jogosult! Ne magyarázza el nekem senki, hogy nem az (egyébként jogos) azonosítási procedurát használják föl az ügyfélhárításra és a számhordozás megakadályozására. Több ponton azonosít, akkor ne szarózzon azon, hogy van-e a házszám után pont vagy sem (ahogy azt lentebb olvastuk).