( kallo | 2021. 07. 21., sze – 10:10 )

Én is Tkomtól mentem Telenorra évekkel ezelőtt... A mellettünk lévő plázába volt mindkettőnek ügyfélszolgálata és szépen mentem mindennap próbálkozni, de nekem nem tudták megmondani mi hibázik ezért a végére már elég dühös voltam, a 3. sikeretlen próbálkozás után megkérdeztem a Tkom ügyintézőt hogy kire boríthatom rá az asztalt? mert, hogy én többet nem fogok járkálni és lám a 4. próbálkozás sikeres volt. A Telenoros ügyintéző azt mondta hogy náluk van ilyen problémás ügyfelekkel foglalkozó csoport akik akkor is át tudnak írni dolgokat ha azok valamiért nem egyeznek csak szabaduljanak a problémás ügyféltől, lehet a Tnél is volt és jó stratégia volt kicsit verni az asztalt... azt még megjegyezném, hogy egyetlen ügyintézőnek vagy asztalnak sem esett bántódása, csak a szám járt, mert nagyon elkeseredett voltam és dühös.