( BehringerZoltan | 2021. 07. 01., cs – 21:14 )

Én ezeket érdeklődéssel olvasom, és nem irigyelem egyáltalán akinek ilyen problémái vannak -  bizonyára van hite valami egészen bizarr dologban, h hajlandó a napjait ilyesmivel tölteni! De nem tudok mást mondani, mint eddig is tettem! A való világ entitásai és az utalási rendszer címzése közti fordítás problematikus voltából eredő károkért az utalási rendszer tákolóinak és üzemeltetőinek kell vállalni a felelősséget. Vérlázítónak találom, hogy ezen kárt teljes egészében az ügyfélre hárítják! Nem én állítom magamról, hogy tudok utalási rendszert üzemeltetni. Továbbra is fordítva ülsz a lovon. A szolgáltatónak nem kérdése kell, h legyen miszerint én hogyan oldanám meg amit ő nem tud, hanem a megoldást kéne prezentálnia, és engem mint kétkedőt meg kéne győznie h az ő megoldása valódi megoldás. Próbáld a pacó bal oldaláról bal lábbal a kengyelbe lépve a jobb lábadat átlendíteni a nyereg felett! Abszurd h aki azt állítja magáról, h tud átutalási rendszert üzemeltetni megoldás helyett kérdésekkel hozakodik elő! 

Mikrofon minden telefonon van.  pl Discordnak tudtommal elctronjs alapú kliense van, ami simán fut böngészőben és tud hangot továbbítani. De nem gondolnám megoldhatatlannak a feladatot (szemben a név egyezéssel)! Csak azt nem értem, h miért nekem kéne megoldani? Én állítom magamról, h tudok átutalási rendszert üzemeltetni? Csak azt jeleztem, hogy nem csak címzés, hanem az összeg megadása is nem kívánt mellékhatásokkal járhat. Igény lenne rá, h biztonságosabbá tegyék! 

 > Milyen nyelven?

mondjuk a rendszer által felkínált nyelvek valamelyikén? 

>  Hány betűhibával fogadja el és miért?

Semennyivel. Csekken sem lehet betűhiba. Az esetleges formai problémákra felkészíthető előre. Akár vissza is kérdezhet analizálás után ha valami bizonytalanság marad a legvalószínűbb opcióra megerősítés végett. Vagy lehet úgy is dönteni, h nem engedünk teret semmiféle további jóváhagyásnak és új beírást kérünk. De ezek mind a szolgáltató belügyei. Miért nekem kell belevauzni?  Nekem, mint felhasználónak szükségem lenne egy ilyen mankóra - jelentősen nővelné az utalás biztonságát! Nem értem miért nem kötelezték már eddig is a szolgáltatókat ezirányú fejlesztésre! 

> Ha azt írom, hogy ötödfélszáz, akkor kell-e tudnia, hogy az 450?

nem