( BehringerZoltan | 2021. 06. 30., sze – 19:43 )

Semmi különös kedves Frici, csak nem vagy hajlandó úgy felülni a pacóra, hogy a jó irányba legyél fordulva + már megint hülyeséget írsz: a szolgáltatásnak miszerint online lehet utalni premisszája [kellene h legyen] az h rendszer képes ellenőrizni h a megadott név és számlaszám összetartozik.  Az a pofátlanság netovábbja, h bank bevezet egy ilyen szolgáltatást, és aztán a panaszosnak meg flegmán azt veti oda, hogy b@szod te se tudnád megoldani az elgépelt nevek problémáját. Ha nem tudja megoldani, akkor ne vezessen be ilyen szolgáltatást! Addig is neki kéne anyagi felelősséget vállalni teljes körűen és nem az ügyfél képébe röhögni, h az menjen a bíróságra a panaszával és perelje azt akinek tévesen utalt! 

A hibás szám-név kombinációról az utalás rögzítésekor azonnal, annak realizációja előtt tájékoztatni lehet az ügyfelet. Ilyen módon erről rögtön értesül és korrigálni tud. Így sem a téves utalás nem valósulhat meg, sem az h az ügyfél nem értesül problémáról és emiatt késedelembe kerülne.

Lényeges, h a célszámlához tartozó név az utalás elengedhetetlen attribútuma maradjon, aminek pontosságát minden esetben ellenőrizni szükséges. Olyan rendszer üzemeltethető, ami ennek a kritériumnak megfelel.